fredag

hejhej. eller vadå "hejhej"?
var en trevlig dag idag. gick i skolan(klappklapp) åkte hem och bakade en smulpaj med nötter i smulet, rätt gott kan jag ju avslöja, och åkte med Sylvia från rugbylaget och hälsade på Andi på sjukhuset. Killade honom under foten så han skulle vakna hur söt som helst.

Sen stack vi och åkte inlines till sjön och tog årets första dopp. gött. kallt. soligt.

Och nu ska jag avslöja lite saker; åt upp de sista chipsen som var kvar tills imorgon, ramlade när vi åkte inlines...precis på...högra...axeln. jag vet. sjukt dumt. gjorde inte jätte ont dock. orkar inte gå och dela ut flyers på stan just nu , vägrar träffa the stalker ikväll, om han inte skjutsar mig till handbollsträningen vill säga. hehe. är sjuk trött just nu men kanske blir det en liten löprunda. bästa sättet att bli bra på kort är att posa bredvid en ful fransman :) faaasen så snygg man blir dåhåhå.
vet inte vad jag ska skriva. skulle vara gött att bara dö i soffan ikväll, kanske gör jag det. stänger av mobilen och dör i soffan. saknar john, men säg inget.

Inga kommentarer: