måndag

tänkte blogga en skvätt, men nu känner jag att jag inte orkaaar-rrr-r. ska faktiskt till skolan imorron! Tänkte testa på den där saken kallad skola lix. Hur duktigt är inte det? skämta bara jag är alltid i skolan.
kom hem från frankrike igår förresten, dte var ett jävla drag. FY fan vad kul, och frankrike liksom älska frankrike.
men
jag orkar bara
INTE
skriva.

kanske postar några bilder eller tv imorgon men de finns ändå alla på facebook. åt pappa kanske jag postar dem då :) hej pappa, imorgon får du se lite vilda rugbykupps bilder! trilla inte av datastolen bara.

jag vet att min blogg är tråkig, men det är för att jag ska göra en ny. en engelsk. så att ni LÄR er nått. måste ju tänka på min internationella image. hehe, what about that??? my image.

nej men faktiskt. i veckan. kanske börjar FOTA tillomed.
torka lyckotårarna nu och så hörs vi senare :)
pusss.

Inga kommentarer: