fredag

Kan ingen berätta för bbella?

alltså. B-Bellis. Jag har ingenting emot dig. Du är klatschig och snygg och alltid glad. Lite irriterande, jorå, men du gör säkert massvis bra saker. Jag läser din lilla blogg och jag måste ju säga att det verkar som om du har koll?
Men alltså....vi måste prata...

din "stylist",
det där lilla flickebarnet som jobbar på tidningen "Julia" på sisådäris 18 jordsnurr...

hon är sjukt oinspirerande.
tycker inte hon handlat något snyggt sen hon börjat det här lilla "re-style-b-bella"
Skorna från DNA idag var bara körsbäret på grädden av dålig smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!

jag klarar inte av det.
har man pengar som dig kan man ju lägga de på lite NICE saker?
snälla bbellsan, come on!!
det gör ont i mitt ekonomiskahjärta när du slänger pengar på skräp. när du ändå representerar sverige får man inte ha sånna skor och INTE en sån väska.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag ska berätta det för henne. jag lovar ;)