tisdag

På något sätt är det ändå ganska skönt att bara ha en sånn här bulldegs-blogg. Som bara ligger o jäser & som man kan klappa på hur man vill och ibland sticka ner ett finger i om man känner fört.
Om man känner fört.
Kännde för att lägga upp två räviga frankrikebilder. Bild1 är en del av mitt tjejrugbylag dårå. Hur många tycker jag är jäkligt snygg i håret? hur många tycker jag fick till ettpepsodent-leende? hur många tycker min hatt ser ut som ett riktigt kap?
Bild2 är jag & jeremie. Räviga solglasögon va? De är från Mango för alla ni som frågde.
hehe
Sen kan ni ju också iakta min kära axelgrej & känna en stigande stackars-känsla växa inom er.
såja.
Imorgon ska jag förövrigt ÄNLIGEN till sjukhuset och bli diagnostiserad. gud så spännande. armhåret bara reser sig. Var ute och sprang en sväng idag, men det sticker som fan i axeln. En alldeles utmärkt ursäkt för att gå istället. Vädret är kasst förresten, och idag blev jag nästan dödat av en katt. Satt och jobbade lite vid köksbordet och Sylvia sov & ingen annan var hemma, då kommer plötsligt en katt runt hörnet i vardagsrummet och ger ifrån sig ett högt MJAOU och jag blev hur rädd som helst. Kallsvettades. haha. Var typ grannens katt.
På eftermiddagen köpte jag en helt himmelsk klänning på ZARA. Vill verkligen ligga med den klänningen. Den är perfekt. Och jag skaaa visa. inte idag dock, nu ska jag göra situps, duscha & sova, vilket jag önskar jag hade gjort för 2 timmar sen.
Puss.

Inga kommentarer: