lördag

Lördag 12 Juli


Hallo meine beliebte.
Sitter fortfarande och packar. Det är nästan i tråkighets-klass med att packa upp. Har en lång lista på allt som ska med, men jag vet inte hur det ska få plats! Och inte heller hur jag ska klara mig under kilo-gränserna som ryan air har. Fixade Euro igår iallafall, så ett mindre kryss på listan att tänka på.

Var ute och åt igår iallafall, gick aldrig ut dock. Blev lite för sega av all sås & klyftpotatis som la sig som stenar i magen. Åkte hem vid halv ett och satt i tre-kvart och språkades med Benja på Linghems stationen. Det var verkligen fint.

David som ordar hela det här med Tysklands grejen ringde och väckte mig imorse och började röra runt i huvudet på mig om att mitt bussbyte inte skulle funka...Nu börjar jag oroa mig för vad det var han faktiskt sa. Hade inte alla indianer i kanoten riktigt då det var lite tidigt och dessutom bryter han på brittiska som försvårar en del. Trots det är jag oroande lugn.

Frida

Inga kommentarer: