måndag

Måndag 7 Juli

Imorgon kväll tar jag tåget till Lund för att träffa Isabella i fyra hela långa underbara dagar av pratpratprat, långa promenader och säkert en hel del frosseri framför tvn, som brukade vara våran specialitet när hon bodde här hemma.

Det ska bli härligt att ha hem henne snart, trots att vi går om varandra. Passande nog tar hon nog över mitt jobb i samma vända. Och också min målvaktsposition i laget. Känns lite konstigt när jag tänker på det närmare... Men det är väl bra för alla egentligen!
Måste börja packa lite nu fast klockan är ganska mycket. Imorgon ska jag ha en stan-dag med pappa för att fixa lite csn-papper och vaccinationer plus ordna en riktig internetbank som funkar utomlands och för att betala räkningar o dyl. Det är väl ett par vuxenpoäng? Sov gott!
Frida

Inga kommentarer: