tisdag

Tisdag 28 Juli

Hej!
Jag hade världens helg i helgen. Eller egentligen, världens vecka. Allt var topp! Pa fredagen var som sagt jag, Sabrina & Felix ute lite, var pa en stor utomhusfest inte överdrivet langt bort. Träffade massa folk & drack billig milch 43 sen akte vi till en cooktailbar & dansade lite. Mat pa Mac. och sen hem vid halv 3 sisadär.
Lördagen var snäppet vassare. Da var vi pa en stor motorrad-treff. Massa motorcyklar & stort öltält och liveband. Där var man inte helt obemärkt som svenska...sa att säga.
Träffade en riktigt snygg tysk fran Heilbron, aaaaah schatz! Var lite lik robinsson-robban. Men vilken pärla!
Blev en sen natt till halv fyra, mest spenderade längst fram vid scenen med Sabrina, Alex, Felix, och resten av de nylärkända i nagons armar. putti mig.
Söndag skulle vi pa motorcross men planerna ändrades och vi akte pa western-fest med även idag Sabrinas vänner. Och sen till Lichtenstein schloss, Riktigt kul! Alla är sa trevliga här! Sen kom Christoff tillbaka i söndags sa det blev ännu en sen natt igar kväll. Jag sover för lite, men allt är sa bra! Imorgon är det Waldermars sista kväll innan han aker hem och inte kommer tillbaks innan jag är borta, och jag börjar inse att jag faktiskt ska aka hem...

Hälsningar
Frida

1 kommentar:

Anonym sa...

saknar dig -och vill höra precis allt när du kommer hem <3 ses om 8 dagar älskling ! <3