lördag

Fredag (Lördag 2:e ) 1 Augusti

Hej. Klockan är tva pa natten. Och jag har döds-trakigt. Nu vill jag hem. Det är faktiskt fredag, och jag har inte gjort nagot roligt pa hela dagen. Utom typ äta efterätt tre ganger om dagen minst tva stycken eller äta i kiosken eller äta pa mitt rum eller i kylskapet.

men jag springer med,
Idag iallafall när jag var mitt i värsta backen ringde Emelie hemifran, och matade i mig lite hemlängtan. Jag som klarat mig nästan helt utan hittills! Det slog mig att det är lite för lite att göra och att jag gjort lite för nagra nyttiga saker här. Det var ju bra, för nu bestämde jag mig för att jag ska till Reutlingen imorgon och shoppa och sitta pa cafe istället för att sova länge, för jag är ledig tills imorgon kväll da jag jobbar nagon timma.
Och om ingen vill ga ut med mig imorgon far jag ordna och göra det själv. Och om det inte gar nagra bussar hem (vilket jag vet att det inte gör, för det här är som askeby!) tänker jag antingen ga tillbaks, eller driva runt tills första morgonbussen, för det är faktiskt min sista helg här!

Ja det var väl det, ska ga och lägga mig i mitt nystädade rum (vilken frisk människa städar sitt rum en fredagkväll?) för nu blir det ju lite tidigt iallafall imorgon. hoppas ni har det bra hemma, 6 dagar kvar, titta vad tiden gar när man har roligt (?) puss
Frida

2 kommentarer:

Anonym sa...

ialla fall så saknar jag dig sjukt mkt - just nu den mesta faktiskt!<3 men det måste du nog redan ha förstått ...............frida when you´ll be back .....I´ve got a SUPRISE ! <3 LOVE.

Sixten sa...

Tack ska du ha. Har det jättebra, nyhemkommen från Emmaboda. Det var galet.