onsdag

mrs well-trained!

Hallå! Här sitter jag nyduschad och på väg till sängen. Idag har jag varit så dö trött! Det här med att gå upp 5.30 tar död på mig. Sen när jag träffade Cornelia höll jag på att falla ihop mitt i min slemmiga rostbiffmacka på subway! haha. Stackars Cornelia, och jag som saknat henne så mycket. Ringde Fanny och kved att jag inte klarade träning idag, då blir hon suris och jag bestämmer mig för att gå ändå. Åkte dit och somnade i omklädningsrummet-haha! Men sen var jag fit for fight och sprang som ett djur! Jag har klättrat upp i top-fem-snabbaste i laget och det är så himla roligt! Att det kunde vara så roligt att komma in före folk hade jag inte en aning om! Ska trycka på som in i nu de sista veckorna. Imorgon lär det dock bli riktigt tufft att ens ta sig ur sängen. Hade redan träningsverk innan idag och det är väl ingen nyhet att första passet efter sommarlovet biter i musklerna huh? nope. snart så...


Träffade Erik idag också. Måste hinna det igen innan jag åker! Det är mycket som ska hinnas dock. Bland annat svara på tusen tyska sms och ett tyskt mail, aber hallo! Imorgon ska jag iallafall hinna sova l-ä-n-g-e eftersom jag jobbar eftermiddag-skönt! Sen träning. Det är bara en dag utav alla mina resterande dagar som i veckorna ser mycket likadant ut verkar det som! På återläsande.
Frida

Inga kommentarer: