lördag

Här måste jag säga att det är lite knapert med inlägg! Har ärligt talat inte haft tid, jobbat hela veckan & träffat mina vänninor så mycket som möjligt. Nollningen är igång också, 70 stycken kids att hålla koll på...säger sig själv huh?

Igår var Bella & jag på Mamma Mia på bio. Den var väl bra, men musikalfilmer är inte riktigt min grej, blir lite plastigt när de ska passa in handlingen med låttexterna osv. Efter det blev det en sväng till Bellas bror, språkades lite med Bate om Innsbruck. Sen blev det lite 55an & lite Platå med Linda som var dött. Men träffade Kenny vilket var nice.

Ska på kräftskiva ikväll hos Falks. Emelie & Sara är på Winnerbäck ikväll så dem får man klara sig utan, kommer säkert vara grymmt. Är lite sugen på att åka in och gå ut efteråt men tror inte det kommer vara värt ändå. Har inte vart på en enda värd utekväll i stan sen jag kom hem från tyskland(!!). Fast det är alltid riktigt mycket folk ute, och jag har aldrig blivit kramad så mycket som nu innan jag ska åka, vilket förövrigt känns lite siså just nu. Ni vet, vad som helst kan verka skit med lite deppiga låtar. (se underst)

Framöver är det jobbvecka nu 35, börjar 06.45 v-a-r-j-e-d-a-g så kommer vara helt slut. Jag tror jag kommer jobba tills Torsdag och åka söderut på Söndag förmiddag. jassåja, som ni ser det drar ihop sig. Det känns som om jag ska dö lite grann.

Inga kommentarer: