onsdag

Tisdag 6:e Augusti


hoho, tänke skriva mitt sista tysklandsinlägg idag, onsdag, med bara torsdag kvar och sen wieder nach hause! Lika trakigt som jag hade i sista inlägget - lika roligt har jag haft nu. Söndags toppade nog allt, bästa dagen i min hela tysklands historia sa länge! Perfekt väder ute var det, och jag jobbade bara frukost disken, sen hämtade Sascha mig pa hans motorcykel tillsammans med Armin & Manuel. Alex hängde ocksa med sa vi gjorde en tour. Akte hela eftermiddagen och stannade för lite käk här & där. Sascha's motorcykel är en ren dröm! En sann sportig alltsa som jag med vill ha framöver. Det var iallafall en gulddag!

Sen har jag vart & klättrat och shoppat lite i Reutlingen & Tübingen. Jag har köpt en hatt! En typ Frida Fahrman hatt, det kan ju inte vara fel. Vet inte när jag ska använda den bara, men men. Sen fyllde Sascha ar i förrgar sa da firade vi honom lite grann, sa det händer massa saker nu. Igarkväll var jag dock hemma med mina pojkar och bakade Emelies&min morotskaka. Sen lag vi och pratade strunt och klappade varandra i haret halva natten, mysigt, har redan börjat sakna dom.



tja, snart tillbaks i askeby & da väntar en överraskning fran bästa vänninan, mycket spännande. Saknar dig, ringer ikväll, nu ska jag sola lite sa jag över huvudtaget kan visa mig ute i Sverige, som ni ser är jag blek som en äkta svenskskalle! Kram
Frida

Inga kommentarer: