lördag

Lördag 16 Juli

Nu känns det som om allt är en enda nedräkning till Österrike. 14 dagar kvar, och överallt träffar jag folk som frågar; Har inte du redan åkt?!
AnnaNanna&Tora har redan åkt till USA, William åker på Onsdag, Esping har med åkt, Anna har flyttat, Jessan är i USA, på nått sätt är det bara jag kvar. Det känns som om snart kommer någon säga till mig, nejdu Frida, det var bara ett litet skämt. Och då hade jag ärligt talat sagt TACK, vad bra. Just nu är jag bara grinig. Kan bero på att jag sover för lite & börjar jobba mitt i natten & ska vara på tusen ställen samtidigt. men vad vet jag...

Har varit en sjukt stressig vecka på jobbet, jag sprang till&med in i diskmaskinen mitt i värsta rushen och fick ett äckligt blåmärke på armen så mamma trodde jag börjat med sprutor. Börjat med sprutor...herregud.
I torsdags firade vi iväg Anna iallafall, sorgligt men fint på något sätt. Igår var vi hemma hos Keero på P&L-reunions-fest. Sen blev det 55an och jag träffade Viktor vilket var riktigt trevligt trots alla omständigheter. Käkade 4an på 5an och sov hos Bella som äntligen är som en riktig husmorsa i sin egen lägenhet! Fan vad shysst det skulle vara att sitta i de skorna.

Nu ska jag städa snabbt, duscha och åka till Calle med Sara och festa till det lite. Jag känner mig som 14 när jag är ute hela tiden, men ikväll är trots allt sista kvällen innan skolan startar, för vissa. Fast ärligt talat hade jag gärna haft en myskväll.

Inga kommentarer: