måndag

Måndag

Igår då; Fanny & Jag gymmade, duktiga som vi är, och sen åkte vi till sporthallen för att se på damernas träningsmatch. Jessan var där och sa hejdå, hon ska till USA ett år som aupair och plötsligt känns det som om alla trillar bort en efter en...
Efter två daim tog jag tåget med Sara till Olga Lillienau ute i buschen. Olga hämtade oss med Joppe. Känns overkligt att vi är så stora helt plötsligt! Eller stora, körkortsstora!

Olga lagade mat som vanligt. Specialliteten; Risotto med champinjoner, kyckling & Harikonverz. Sen åt vi äppelpaj i soffan och såg på filmer av olika slag... höhö. Jag kämpade med tyska sms & vi bestämde oss för att tatuera in varsin stjärna mellan tårna. Klockan två gick vi o la oss, 3½ timma senare vare dags att gå upp. Vilket resulterar i en något sliten Frida.

Gymmade även idag, fast utan Fanny som skulle tvätta den lilla husmorsan. Gick inte lika bra men tillräckligt bra, särskilt med tanke på träningsverken i armarna och brösten. Sen letade jag efter en planch med Fredrik Ljungberg (vilket var lättare sagt än gjort!!) och köpte hårfärg.


Framåt ser det ut som detta: Jag ska jobba de resterande dagarna av min Sverige vistelse (kul, hoppas jag slipper gnället iallafall) och sen åker jag den 30:e / 31:a Augusti. Med tåg!
Sara & Frida dukar.

Inga kommentarer: