fredag

idag

Godmorgon mina pärlor! Sitter och nördar lite så här på morgonkvisten. Ska åka in till stan om en timma och ta ut mitt interrail-kort och biljetten till Malmö... Måste sätta fart med packningen också, det går inte så snabbt framåt. Kanske är det så att det man inte vill göra skjuter man framför sig? Nu har iallafall de här sista hejdå'na kommit. Innan har det iallafall varit "jamen vi ses ju innan jag åker" fast inte nu längre...





Om exakt två dygn sätter jag mig på tåget mot Innsbruck. Känns som om jag har haft nedräkning hur länge som helst, men nu så! aja, har inte så mycket att berätta, är lite oinspirerad! Skriver säkert något ikväll när alla är ute och jag är hemma och försöker pressa i den där sista klänningen som jag definitivt inte kommer klara mig utan! som vanligt. Ciao!

Inga kommentarer: