tisdag

sdcedfs

Hej mina damer och herrar. Jag börjar upptäcka var trakigt det är med en blogg utan bilder... Men ärligt talat , jag kan inte göra natt at det. Sa seg som den här datorn är vbill jag inte ens ge mig pa att försöka, och dessutom sa kanske det är opassande.

Tisdag idag och piss-väder. Vill bara krypa ner i soffan under täcket med varm choklad och Alexander. haha. Är ledig resten av dagen sa kan göra vad jag vill. Imorgon ska jag till Reutlingen som är en lite större stad typ, sen vidare till Stuttgard som är en stor storstad. Lite shoppin' är efterlängtat! Ska hitta en pilatesboll att lägga beslag pa med. Längtar! Har gjort en deal med mig själv att ta tag i sommarträningen, har jag berättat det förrut? Iallafall är det löpning varrannan dag här, för annars kommer jag inte klara testerna i augusti. Det är väl egentligen lite skitsamma eftersom jag ända aker 31:a, men det är ju bra att sätta ett mal.
Typiskt en sadan här dag man kan ha lite hemlängtan. Mest efter tjejerna. Eller bara efter tjejerna! Och med tanke pa vädret kan man ju drömma sig bort utomlands, skulle vara himla skönt och jobba tillbaka färgen, särskilt när man ser alla kort pa wastebook! Och om man inte kommer sa langt kunde man ju iallafall komma till Emelies balkong för filmmys. Jag saknar dig stumpan!
Frida

Inga kommentarer: