torsdag

Torsdag

Entlisch!
Hej mina vänner & Bekanta och Övriga!
Nu är jag alltsa framme pa mitt lilla hotell i deutschland. Eller ganska stort är det, men det ligger rätt sa off. Det är inte alldeles lätt att surfa här kan jag meddela eftersom internet-et är det langsamaste jag nagonsin varit med om. No kidding! Tillochmed mer langsamt än varat adsl var ute i Askeby för manga ar sedan!

Pa resan hit lyckades ja sjalvklart tappa bort alla mina tagbiljetter! Tyckte att det hörde till... Men annars gick allt bra, sov hela flygresan och vaknade med sjuka lock för öronen. Sen blev jag förföljd av en rysktyskkille som hjälpte mig med min väska upp för en trappa och sedan smög efter mig i 45 minuter. Lite ovanligt.

Här är jag med de redan nämnda tyska lumpenkillarna. Toppen killar verkligen! Just nu jobbar Alexander & Christoff och jag har ledigt sa da kan man passa pa att z. b. sova vilket alltid behövs för vi är uppe lite för länge pa nätterna. Som ni ser sa piminner det lite grann om Gransnäs. Som ni ocksa ser kan jag inte skriva A med ring.

Ringde hem till Emlan igar för hundra spänn. Fanns lite och prata om men hon verkar klara sig sa da gör jag det ocksa. Vi hörs igen, och Sara grattis!

Küss! deine Frida

1 kommentar:

Anonym sa...

jag klarar mig, men saknar dig så mycket som jag är galen i vattenmelon!