lördag

En kyss att bygga en dröm på

hej vänner. sitter på mitt favoritbloggställe i ett täcke på badrummet. sorry att jag inte skrivit men har i princip spenderat alla dygnets timmar med John sen i torsdags. Kan inte ens prata svenska längre, ännu mindre tyska utan bara engelska med irländsk accent. Alltså irländsk dialekt är nog bland det charmigaste jag vet, sen man la sina ögon på ps. jag älskar dig, första gången vet ni!

igår tog john med mig och spelade golf för första gången i mitt liv. Jag slog nästan alltid runt 100meter, det var tydligen bra. myckeeeee. en gång slog jag dock bollen i väggen, en gång 4 meter. J tycker jag ska starta en ny golfkarriär istället för rugby så att jag inte ska skada mig. pffff. Om en vecka spelar jag kanske ändå med honom och herrlaget mot ett italienskt lag. Den ni! Har haft en sjukt bra rugbyvecka.

Imorgon är sista handbollsmatchen i serierna. Mot Bayern München vilket betyder förlust big time. Andi, Luke & Lucas kommer och hejar på mig imorgon dock så jag tänker spela bra som fan. Sista matchen, och ska jag vara ärlig är det antagligen min sista handbollsmatch som målvakt någonsin. Men who knows...Förresten ska jag baka äppelpaj till mina fanz, plus j för han jobbar imorgonkväll vilket han lär få ångra dyrt, "if you're making appelpie for all your other boyfriends you have to make one for me too yah know" så idag var jag och köpte vailjsås på ikea & nästan 15 äpplen och lite annat stuff. Vaniljsås är antagligen det godaste som finns,har öppnat en i kylskåpet. Förresten ska jag laga svenskt imorgon också det ska ju bli spännande eftersom det ända jag ätit denna vecka är tacos. Minst en gång om dagen! jag är så sjukt ensidig.

Vad har vi annars hunnit med? Igår var vi två och åt i gamla stan och på kvällen var jag ute med killarna. Har aldrig så kul som jag har med dom ute! fy fan jag har ingen aning om hur jag ska kunna lämna dem här och åka hem i sommar!! ångest.
Dissade ändå middag hos Jeremie ikväll, var så himla trött. Ska ut om ett tag dock, inte så tidigt, blir en sväng till blutchip tror jag & sen ska vi väl se om någon kan sluta lite skapligt. Ska inte dricka en droppe dock, imorgon är det faktiskt match. gogogoogogogogogogooooooo! ja jag är taggad.

Inga kommentarer: