onsdag

STeKAhrN haR TaaAaLaTH

tjenaree. sitter och steker i bikini i hamocken just för tillfället. Idag är så sjukligt varmt så det går nästan inte att röra sig. Nu har jag inte bloggat på ett tag igen, har hänt lite skojiga saker och mindre skojiga som vanligt men jag tror att jag mer eller mindre håller detför mig själv för att skona folks nerver. Igår fyllde MIN SYSTER 17. Stort...mycket stort. En stor dag helt enkelt. Skulle handla ihop ett paket men vet tex. inte vad hon har för storlek längre slash stil, men större lär hon ju inte livit med sin veganmat. Iallafall körde jag tema rädda världen. Rätt nice. Vad det var? Det kanske jag skriver när hon fått det eller så.
Nu såg jag precis att någon befinner sig hemma i stugan även vid denna tid så det blev att ta upp telefonen och slå hela långa numret hem till juby gård, Emelie svara nu!

Inga kommentarer: