måndag

okej mina små läsare på 4 pers, pappa emelie & ni andra två, nu ska jag berätta för er vad jag har sysslat med sen sist. Pappa vet redan det mesta men för er andra skulle det ju kanske vara intressant.

1. jag FUCKED UP min vår sommar i Innsbruck 2009 genom att skada min axel MASSIVT på träningen i torsdags. massivt. Imorgon ska jag ligga stilla i ett rör i en kvart och skanna av vad det är, det är ni lite nyfikna på va? Jag är. Fast det är illa, första natten låg jag och grina till klockan 5 på morgonen för att jag hade så sjukt ont, även efter smärtstillande. Åt ost gjorde jag med..detalj.
aha, inte så mycket mer med det.
Sen skadade John foten på matchen i Lördags, MIN match skulle det vart, jag skulle få spelat den matchen :'). iallafall nu är vi båda två ute ur säsongen huuuur länge som helst om (jag) vi över huvudet taget kommer in i slutet. inte jag. nej jag VEEEEEEEEET, men man kan väl få tänka posetivt.

idag köpte jag en skateboard som jag ska ut och leka lite med nu innan det blir mörkt. jag har ALLTID velat ha en skateboard, alltid!!! men eftersom man föddes på en grusväg har jag aldrig riktigt kunnat åka på en. den ni! Nu har jag en :') och hur lycklig är inte jag? mycke. coolaste katten jag känner är lätt jag själv.

LATER!!!

1 kommentar:

emsan sa...

fucked up frida :( usch! vill höra vad som hände. tur att du numera ska bli ett skateboardsproffs ialla fall <3