onsdag

maybe it's a new way.

sisådärja, första dagen i skolan avklarad. lite motigt var det allt att släpa sig upp...men 2 lekioner klarar till&med jag av en solig dag som denna. Postade Jossans paket hem också, det var tugnt...undra vad som är i va ;)
Förresten hade jag 3 trevliga dagar med christoph men det är riktigt skönt att vara själv också. göra mina saker, bara ta det lugnt eller gå ut om nätterna, gå runt i underkläder och lyssna på min musik i köket. Sånnt liksom! Sånnt kan man ju inte göra när man ska agera gästmamma... Jag har verkligen blivit mitt egna bästa sällskap. Om det är bra? Det är inte säkert. men jag skulle definitivt kunna flytta hemifrån alltså helt, och bo själv i en liten tvåa någonstans.
Hur bra är inte låten förresten? Och hur gott är inte barnmat på burk med mjölk :') testa den ni. Nu när min lilla gastfamily fortfarande är på Kreta och steker tills nästa vecka måste jag ju laga all mat själv och sånnt & jag är inte lite nyttig ni! Fan nästan som min vegansyster :)))))) Åt bönor igår och ville nästan ringa tidningen. Appropå ringa måste jag ringa till sjukhuset för att super-extra-special-magnet-röntga min axel för nu är det snart 3 weeks sedan. Så kan det ju vara dårå...På söndag har vi sista matchen mot serieledarna bayern münchen...svettigt beslut där.

Inga kommentarer: