torsdag

när jag blev av med

Idag blev jag av med årets inlines-oskuld. Kan avslöja att mina bromsskillz inte blivit bättre under vintern och nu bor jag ju på ett berg också...det var bara att gilla läget & snöra på ett par skor efter att ha försökt sick-sack åka ner för garageuppfarten med en krasch på varje sida i staketen. 45minuter till hallen och en timma tillbaks...träningen i sig gick ganska bra alltså jag fick inga olämpliga bollar på axeln fast sista halv timman spelade jag inte med. Men på Söndag kör vi! Köööööör. och jag har lovat att baka äppelpaj till min privata publik. hehe :))) Dock kommer vi att få storstryk om jag inte typ stänger igen helt & typ gör matchen. Ae, nog tjatat, det ska bli spännande, kanske till&med får dit John :)
Här förresten, här kommer låt nummer 2 av Milow, hur braaaaaaaaaaaa tänker han vara egentligen? Ska ta mig en liten sväng på piratebay och ta mig ett span på det albumet.

but don't tell anyone.

Inga kommentarer: