onsdag

gudars, saknar mina tjejer något så lovligt nu. YES sir, I'm talking about you guys. Jag är jäkligt duktig på att vara ensam och klara mig själv men jag hade inte sagt nej till att bara lägga mig i en hög med er fyra hemma i olgas soffa och vänta på att getosttoasten med honung ska bli färdig. Bara vara.
Jag tänker inte göra ett sånnt därnt räkna upp allt vi gjort som varit så jäkla kul inlägg, ni vet precis lika väl som jag. Men jag vill bara påminna er om att jag älskar er och ni ska inte tro att jag åkt till österrike och letat rätt på nya tjejkompisar som er för det kommer jag aldrig göra och aldrig vilja, utan ni ligger varmast i mitt lilla tyroler hjärtat och jag är glad att jag har er & alla våra minnen. hemma eller här. Tro inte att jag bara springer runt här nere och spanar på österrikiska snowboardkillar och inte saknar er, för det är så långt i från sanningen vi kan komma. Och vi pratar inte mycket, och vi skriver inga brev men ni är ändå mina. såreså.






nu ska jag färga håret med enbart vänsterhanden, ja jag vet att klockan är kvart i tolv. vi höööörs. imorgon åker jag 4 days till frankrike. yes yes yes. Om John följer med? du, det vet jag inte ens. pfffffffff.

1 kommentar:

s. sa...

saknar dig med! det finns ett frida-format hål mitt bland oss.