torsdag

nu ni, nu börjar allvaret. Den stora prövningen så att säga. Nu måste ni klara er utan ett endaste litet blogginlägg / facebook-händelse från mig i MINST 8 dagar. sug på den smällkaramellen ni.
alltså, nu har jag tjatat om det här hur mycket som helst men om någon har missat det ÄNDÅ så ska jag åka och segla runt i kroatien med Hanna från och med imorgon och sissådär 8-9 dagar. Can't fucking belive it, sounds so great. Hoppas vädret håller i sig bara, idag var det riktigt nice här & det lär nog vara något snäpp bättre där. Anyway, igår firade vi john's födelsedag och det var riktigt nice. tjugetre irländska år, well done dear!

måste BÖRJA packa, jag är så körd. OCH vill se the notebook med som äntligen blev färdigladdad! Imorgon klockan 9 sticker vi loss.

See you soon.
johnnyboy.
PS. hur skönt skulle det inte vara om det verkligen blev skit dåligt väder så jag bara fick vara tyst liksom?

5 kommentarer:

emsan sa...

woooohooooooo komhem snart ! <3

emsan igen sa...

ganska så snart ialla fall - eller ?

emsan för 3 gången. sa...

vädret tillåter väll ändå inte där borta på havet? ( ääää,. lyllos som är iväg) själv sitter jag här hemma och bara längtar på att det sla bli några grader varmare så tat man kan ta av sig lite och bara springa runt på gräsmattan i bikini. samtidigt som man vattnat tulpanlandet här hemmma <3 ;)

4.e gången.. sa...

första gräsklippningen kanske måste börja snart med.....

tror du vet vem nu . sa...

ahhh, åkte cab för första gången i går med. urhärligt. dumåste komma hem snrt så du får åka med mig <3