söndag

söndag, påsk....afton?

sitter på altanen och torkar efter en dusch. idag har jag INTE gjort mycket, men vad gör det-det är ändå söndag & påsk. träning blev ingen av, även om jag väl behövt det.

Kom hem igår efter 10 timmars bilresa från Split i kroatien. jävlar vad jobbigt det var! bilresan alltså, fast ganska snabbt gick det. Nu är jag ensam hemma en vecka eftersom min gästfamilj är kvar på Kreta i sammanlagt 2 weeks, gött. Ska njuta av att inte ha någon korv i kylskåpet ha musik i hela lägenheten och ha lite socialt liv kanske tillochmed. Idag kommer Christoph! Min bästa killkompis från München, min tyska storebror. Det ska inte bli dåligt roligt ni, har inte träffat honom sen i oktober. En timma har jag MAX på mig nu, måste städa upp lite plus åtminstone slänga in tvätten i tvättmaskinen. Mycket bra väder är det idag förresten, har halvsovit i hamocken i solen hela dagen eftersom det inte blev så mycket sömn i natt utan dans med rugbykillarna på Platau. Det var inte helt fel heller dock :))))))

tog mig ett snack med emelie i telefonen förut också, sjuk är hon stackarn. Men jag kan meddela att jag missar inte mycket av vad som händer där hemma ni, för det finns inte många som kan skvallra som oss. förresten ska jag t mig en trip till posten för jag hittade just ett födelsedagspaket som idag är 12 dagar försenat, hehe sorry siss ! puss på er.

1 kommentar:

mums på dig. sa...

bra att vi har varandra <3 ha det kul med chris ;)