fredag

kroatien 2009

Hallå! Nu sitter jag i hamnen och vi har precis kommit in efter 7 seglings dagar i kroatiska skärgården. Vädret var en dröm, båten var en dröm, min solbränna är en dröm. hehe. mitt hår är dock en mardröm. eh, jag bjuder på lite foton.

1. här ligger vi i en bukt. ganska fin kväll.


2. båten, "Scarlett" mysiggggggg. förresten ligger jag där och strikes a pose.

3. en kväll fångade vi sjöstjärnor & sånna sjöanemoner...eller hanna gjorde och jag paddlade. så jäkla varmt var det inte i vattnet. Förresten var det dagen då delfiner simmade bredvid våran båt :') åh, precis som på kolmården.
kanske kommer något mer när jag kommer hem. har bara lite kort nu. Hoppas ni har det super bra där hemma. imorgon kommer jag hem till innsbruck och nu blir det att knäcka nötter och spela kort i solnedgången.

1 kommentar:

Anonym sa...

nej nje jag är inte alls avis!!! <3 olget