söndag

KVÄLLSSNACKET.COM

här kommer ett klipp ifrån matchen i Lördags på när Carli gör en try efter att ha sprungit över hela planen själv. Hur mycket det intresserade er? Det vet jag faktiskt inte. Kan återkomma när det finns en sån video på mig kanskeeeeee. hehe. Vann matchen idag iallafall, det var ju skönt. Nu väntar en ny vecka, en ny måndag. Veckan då Fabian flyttar till Gratz och jag sticker och seglar på fredag med Hanna i Kroatien. Fan vad lyx det senare låter men kan ju sätta min vänstra hand på att det blir dåligt väder eller något så man mest ligger och kalvar över däck.
oj, pesemisten själv har talat.
är på konstigt humör, lite rörig. Har 40 olika saker på gång att tänka på och vissa saker går sjukt bra och är SÅ roliga. Och sen kommer de där oflytssakerna och bara sätter saker på svaj. Och sen vet jag inte vem jag ska berätta för, eller jag har inte hunnit berätta för Emelie för telefonbatteriet räcker inte ens när vi ska talas. Och jag saknar mamma, min säng och folk som beter sig normalt. Bara lugna och normala människor som inte ska störa sig på saker och folk. Typ, Andreas som jag lärde känna igår, han störde sig något enormt på folk som inte var väluppfostrade på fyllan. Rent konkrekt, de som inte sa "snälla?" när de frågade efter en ciggarett. Har du en cigarett, snälla? Han rent av såg ner på dem och vägrade ge dem en cigg utan höjde på ögonbrynet och sa; snälla kanske det heter? Gud, hur orkar man? Mår verkligen dåligt av sånna människor.
Eller typ som min gästmamma sa när hon kom hem från stan; "Det var bara konstiga dumma människor i stan idag" Vadå hur kan hon veta det? Varför säger man något sånnt? Folk som tror att de är snäppet bättre än alla andra är bland det värsta jag vet. Att min gästmamma är bland de bästa jag vet bör jag kanske nämna men ärligt talat, var är allt normalt folk? Som inte drar alla under en kam, typ tex. rynkar på näsan åt utlänningar. Eller är det bara jag och heliga birgitta som är födda med alla hästar i stallet? Alla pommes på tallriken? Strumpor i strumplådan? Fan skärpning.

okej, jag är dödligt trött, men jag menar det. finns inget som stör mig så mycket som sånnt.

Inga kommentarer: