onsdag

åh mår lite dåligt av mig själv för att ha satt i mig för många toffifee på en och samma gång. Och inte för att jag riktigt bryr mig men med tanke på de där 3 snickers crunchers-erna som jag åt som nödlösning till frukost imorse på sjukhuset kanske man borde fudera på att bli lite healthy imorgon igen. haha! Sak samma! Är så trött idag så då kan man ju få köra lite extra sockersvall för att krydda tet. that's the waaaaaaaaay.


Var ute efter rugbyträningen igår med laget för att fira den riktiga st. patricks day på puben. Träffade gulligaste irländaren, thomas. Måste säga att när killar bryter på irländska som han i ps. i love you, då behöver man inte anstränga sig mycket. Ägnade dock oklokt lite tid åt honom och gick vidare med Lucas. Skulle utan överdrift kunna säga att han är en av mina bäsa vänner. Och sent blev det men vad gör det om hundra år.


Släpade ändå upp mig upp tio i nio och var fit for föreläsningar om hjärnan på sjukhuset klockan nio. prick. Ibland är jag allt snaaabb på min blackbeautymountinbike. Att tilläggas bör kanske att det var "hjärnans dag" idag och därför var vi där med klassen. haha, mycket har man ju hört, men hjärnans dag, det var allt nytt. Ikväll ska vi till grekresturangen med la familia liga igen. Sen är det handbollsträning efteråt. Kommer nog bli lite tight..sen får vi se om jag och andrea kilar ut en sväng, det är trots allt skoledigt imorgon...Hoppas ni har det bra där hemma mina pärlor. Tänker på er!




lucas klockan nio i lördags, frukost efter utekväll.

Fotnot, 1bit toffifee har 44 kalorier :')

Inga kommentarer: