söndag

hejhej. inte riktigt slagit några rekord med bloggandet de sista dagarna I know, och det kommer jag nog inte göra idag heller. Kanske ikväll, men lär stupa så fort jag kommer hem från matchen.
Alltså, ska kila och spela match nu i Schwarz, Egentligen är det nog riktigt bra, så man gör någon nytta för mänskligheten idag men är verkligen sjukt trött. Som tur är har jag en timma från och med nu på mig att ta mig dit idag.
Igårkväll var vi ute oc firade killarnas första match för säsongen-seger. Hela gänget, var såklart riktigt roligt. Sen var vi där och där och där, rörigt som tusan. Träffade Jacob av en slump & Fabian. -Hej, -Hej... Sjukt obehagligt. Förstörde kvällen ganska mycket. Slapp gå hem iallafall för lärde känna en kille som också bodde typ på samma ställe som mig, sånt gillar jag. Gratistaxi är nog det bästa jag vet.

ae nu ska jag sluta att sitta här och skriva massa skitsnack. Dags to get going. Önska mig lycka till va?

1 kommentar:

emsan sa...

wish you luck body .så ses vi på telefon snart.nu är det mycket att prata om<3