måndag

INTE MIN DAG

Idag är som rubriken skvallrar om en skit dag. Egentligen borde jag vara så jävla arg och lite ledsen men istället är jag lugn, trött, med en sten i magen. Alltså, Idag snodde kärring min mobil & mp3spelare i omklädningsrummet. Så, då var det sagt. Hur många blev förvånade nu?!

Iallfall, i våran skola har de problem med att antingen random tjuvar eller elever från andra skolor kommer går in i skolan helt som vanligt och knycker saker ur omklädningsrummen. Som idag. Nice. Någon hade färresten sett en liten tant som rännt runt uppe på läktarn och där. Nu måste jag börja om med alla nummer och simkort och helvete. Och min mp3a? Min bästa vän och själsfrände...helvete. Aja, Och Daniel blev tydligen också av med något.
Åkte hem och somnade ute i solen under en fleecefilt i gungstolen till Twilight och sen orkade jag bara inte åka tillbaks och ha Trampolin idag.
Deppade med en liten chipspåse och sen stack jag på träning....trodde jag...den var visst inställd idag. Så där står jag uppstressad i andra delen av stan och glor på en låst sporthall. Great. Sen började det regna & blåsa när jag skulle cykla hem och jag hade bara shorts på mig. Och nu är det verkligen kolsvart så jag kan inte springa själv heller. Skit samma, köpte mig två gurkor för tie spänn på M-prise som jag tänkte äta, till Fucking Åmål som precis blev färdigladdat, efter att jag badat. Jaha, hoppas ni hade en bättre måndag än mig! Och ni som hade mitt mobilnummer kan ju alltså bara glömma det

1 kommentar:

Anonym sa...

frida.känns som vi måste dela dagar med prat nu. kanske redan imorn? ring när du har tid. <3