måndag

Myskväll hemma. Kan avslöja att jag ALDRIG sett fucking åmål förut! Okej, ni kan skratta lite nu men det är faktiskt sant. Kan ana att det har något med min mamma att göra, fick inte se sånna filmer när de kom ut och jag var yngre. Inte titanic heller! Vilket i sin tur antagligen berodde på mig själv som var sjukt överkänslig när det gällde att folk dör och sånnt.

eee, snespår.

Iallafall, 1 gurka senare, ska jag allt krypa ner i sängen. Om ni undrar varför jag bloggar så kontigt mycket är det som sagt för att jag är ensam halva veckan. Och jag kan ju inte direkt dra iväg ett sms eller ringa någon av mina vänner längreeeeeeeeeeeeee. Så sitter man på facebook och kollar på online listan, där jag inte sett dig sen vid åtta. Och jag vet precis vad det betyder, jag vet precis var du är, nämligen hos flickvännen.

godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

äääär heeeeemmma nu <3