fredag

tänkte blogga, men nu insåg jag hur trött jag faktiskt är så jag tror det blir att sätta på en film och sedan sova, länge, riktigt länge, ända till halv 11. skriver imorgon så jag kan berätta om mitt flyt jag har just nu. så jäkla härligt när allt bara rullar så underbart fint framåt.

förresten, kan ju göra något vettigt av det här inlägget och skriva upp min adress så ni kan skicka något i klass med ett brev eller en hamster. Den ändå som skickar brev till mig är min mamma som gladelige lägger 5 spänn på ett frimärke åt mig. Oftast iallfall.. Nae, sak samma, nu har ni min adress ifall ni får något lösgodis över typ på fredag. heheeee.

Jansen Dürr
schneeburggasse 76a
6020 Innsbruck
Austria

Med Vänliga Hälsningar
Frida

1 kommentar:

Anonym sa...

den andressen var väntad :) kul att allt flyter på hos dig. det gör det inte för mig. du fattar vad jag menar. på tisdag har jag matteprov. då hade jag hoppats att du hade kunnat gjort mitt istället så jAG NÅGONSIN SKULLE KUNNA FÅ ETT GOTT BETYG ! KOMMER ALDRIG SKE I MATTE.