måndag

tjoho nu är jag hemma igen. SJÄLVKLART har jag inte varit på blinddate i tyskland hela helgen, men det hade väl varit roligt annars? hehe.nej.

I Lördags morse begav jag, mina andra 5 rugbytjejer och herrlaget mot Nürnberg med tåg. klockan var 06.00 och jag var såå tröööööttttttt. Men det blev en sånn himla rolig rugbyhelg tillsist även med för lite sömn och mycket öl. Alltså öl, jag gillar öl. Jag trodde aldrig jag skulle säga det men igår kom jag på mig själv med att säga för mig själv mmm, öl! En liten då såklart. Men när jag börjar dricka öl till maten, då, då, då får ni skicka mig någonstans. Orkar inte skriva om helgen, det var så mycket som hände och på nått sätt tror jag inte ni bryr er heller riktigt. Alltså, vad bryr ni er om egentligen?

Förresten är jag inte på bästa humöret idag. Ska till sjukhuset i eftermiddag och kolla min axel...där är det inte riktigt som det ska. Det stör mig verkligen att det inte vill fixa te sig så lätt som jag hade tänkt mig...
Ikväll blir det träning först och sen så ska vi fira vidare Angelika som fyller 25 idag på irsish pub. Igår var det med handbollslaget och idag med rugbylaget. Självklart representerar jag båda, tur var väl det för det var kanske 3pers ifrån handbollen igår. Geli är ändå en av mina bästa vänner, vi gör nästan allt ihop; handbollen, rugbyn, tränar småtjejerna, utgång, you name it.
nåja, nu ska jag sova lite granna tills sylvia kommer hem. Vi hörs!

Inga kommentarer: