söndag

Kvällsinlägg

hej hej hej.
tänkte jag skulle unna er ett helginlägg so here it goes;
sitter och lyssnar på king of leon & beyonce för tillfällt. Har varit i München hela dagen och spelat handbollsmatch. Det gick inte så dåligt faktiskt, särskilt med tanke på att det nu var kanske 1 månad sen jag stod i mål på riktigt. Vann tillsist med 24-22 och jag tog båda mina straffar. hehe. nöjd.
Igår var det WG-fest....wg....vad kan det heta på svenska...men alltså en lägenhet som man delar på ett par stycken är en wg. IALLAFALL, hemma hos Geli & Laura. Både handbolls- och rugbyfolket var där och då kan man ju inte önska sig så mycket mera. Abba-kareoke och rullstolsbugg var två av kvällens teman. Lucas och jag avslutade kvällen ihop (alldeles för) sent i stan innehållandes bla. med en mycket lyckad runda fuzzball. Dreamteam! Träffade Daniel som var torr som ett gammalt asplöv som vanligt nu när han jobbar i dörren på Projekt, känner inte igen honom alls. Det är verkligen inte samma kille, jag undrar vad som hände där när han var borta i Indonesien. Fast det är ganska skitsamma faktiskt... Elias dök också upp mitt i allt men då skulle vi redan vidare och av någon konstig anledning kommer jag alltid med som ett fromt lamm & Lucas är alltid svartsjuk. Vi har verkligen världens konstigaste relation just nu.

sak samma. Annars har det varit en lugn helg här i Innsbruck. Imorgon åker min gästbror på skidläger hela veckan och gpappan till Frankfurt och Sylvia är redan i Tyskland. Alltså är jag ensam hemma tills onsdag eller torsdag eller något sådant. Får se vad det blir o hitta på... Om cirkus 11 dagar eller så sticker Hanna och jag och seglar i Kroatien. Bara som ett ps. Ha det så himla bra där hemma! Emelie, ringer dig snart! Nu ska jag stupa i sängen tills klockan halv åtta. Pusssssssssssssss

Inga kommentarer: