torsdag


Hej mina älskade hönor.


Sitter och dricker vaniljte med träningskläderna i knät. Har precis haft 2 timmar volleyboll i skolan...Måste byta om, äta något och sätta lite fart för att bege mig ut i nysnön och ha träning. ja utomhus. i snö. usch. Omotiverad, men idag kan inget få mig på dåligt humör! Igår var en sån otrooooooligt rolig utgång med Sylvia och Magda. Var på 90-tals party och dansade till aqua blümchen och dyl. haha. Dansade även in i Jakob också som äntligen är tillbaks in town. Så nae, kunde inte blivit mycket bättre om det inte vore för att jag & J trillade ner på golvet i allt blask och fick 4 liter öl över oss. Öl i ögat, den är inte fin säger jag bara.

Ikväll ska vi fira Sylvias 21års dag på Elferhaus. Sa jag att det är partyveckan den här veckan? Vi hörs!

you're a song written by the hands of god.

Inga kommentarer: