onsdag

a so called weekmoment

Jag har lite principer när det gäller kort. För det första undviker jag kameror som pesten, av en enkel anledning att jag helt enkelt inte gör mig på kort. Eller mitt kötthuvud gör sig inte på kort. Som en köttvägg mitt i kortet. Det gör mig dock inte så mycket, har blivit ganska vass på att undvika kameror. OCH om jag nu råkas tvingas vara med så finns det ytterligare några riktlinjer.

  1. håll inte på med någon

  2. låt inte kortet tas underifrån

  3. gör för guds skull inte PUSSMUNNEN.

Vicky taggade mig just på detta kort ifrån i höstas, på tyska facebook, där man enkelt kan se prov på varför man inte ska bryta mot riktlinje 2 & 3. Viktoria som om hon nyss rymt från tjockholmen tillsammans med hennes 14åriga lillasyster...
a so called week-moment.

fast pannbanden var inte så tokigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

mums på dig ;) ska vi prata snart
<3

Anonym sa...

neeeeeeeeeeeeeeej. jag l¨g pch sun-tana ! ring när du vill. 9 blir också bra!!!! :D

Anonym sa...

10 ........... blir bra om du orkar då. annars får du ringa imorn om du kan vänta ........ ;) men jag är vaken vid 10.