måndag


Vad roligt att jag verkligen trycker ur mig inlägg nu för tiden. Inte bloggat på hela helgen fast det hänt 200 saker. Aldrig hört så mycket franska som här den här helgen heller...tror jag ska läsa franska 1 i höst...eller...nja, får se känns som en evighet dit! Samuelsson kan ju coacha mig privat kanskeeeee.


Sitter och bloggar på mitt favoritställe i badrummet. Är sjukt trött, fast jag sovit halva eftermiddagen. Kan bero på den där biten kladdkaka som rör runt lite i blodsockernivån hehe. Men tänk er en sådär lagom kladdig kaka med nötter på och sen smält nötmjölkchoklad och riven vit choklad över :') VEM håller fingrarna ifrån? Inte är det jag iallafall. Om 20 minuter ska jag kila på träning. Dock utan handboll utan bara individuellt och kondition. In my as vad det kommer bli jobbigt, särskilt eftersom jag är så täääääääääääppt. Appropå så hade jag grymmaste rugbyträningen igår uppe på en fotbollsplats i skogen på berget i strååååålande solsken. Att det var Söndag och jag & Sylvia hade kommit hem tidigt på morgonen spelade inte ens någon roll.


alltså, vad ville jag säga? Inte ett dugg. Hej på er!

Inga kommentarer: