torsdag

nörden har talat.

Fina kort va? Är sen vi var och åkte sist i patchak ofer. Blir alltid lika förundrad av att se ner på innsbruck från ovan, så fint, den lilla staden i dalen.

Sitter och dricker te vid köksbordet och är den sista som är vaken in the house. Ska också gå och lägga mig straxt, är verkligen trött av mig nu på sista tiden. Idag sov jag bort nästan hela eftermiddagen. Är på grund av järnbristen säger de, doktorerna alltså, men då blir det ju bättre med tiden...fast lång tid.
Förresten, ta fram penna och papper nu för det är dags för ett stort avslöjande. Kom på mig själv i natt med att verkligen ligga och preeeeessa ihop mina käkar när jag drömmer, så jäkla ont gör det! Typ träningsvärk idag och kunde inte få isär dem i natt, gick inte, som om kroppen styrde självt! Och sen slog det mig att sådär gör jag ofta ju! Men sen glömmer jag bort det när jag sover...Och så drömde jag sådär verkligt igen att det var folk i mitt rum rättare sagt hela rugbylaget.haha. Men nu börjar jag bli van, så jag inatt sa jag till något som jag trodde var stefan; du, jag vet att du inte är här för du säger inget! rakt ut, högt, efter att jag fått sjukt dåligt samvete att jag var osminkad och att det var ostädat...Herregud, Så otroligt skum tjej.

Idag har det regnat nästan hela dagen och är kallare än igår, igår var ändå 15 underbara grader. Är bättre i axeln idag med. Tacka gudarna för det! Så jag cyklade bort och tränade rugby i regnet & lyckades att inte göra mig illa alls. Sjukt bra träning i övrigt för mig, men plågades av Joe genom att kasta oss runt på den dyblöta konstgräsmattan i form av intervallöpningar med liggande start+armhävningar. Didn't mind really, eftersom jag mesat runt med träning hela veckan, men om jag hostar hela natten i natt vet jag varför.


Funderar på om jag ska bli lite effektiv under mina håltimmar på 120 min och kanske få tummen ur och löpa lite? Iallafall tills jag blivit hela bra i axeln och kan träna fullt ut...Har fått nya valsportämnen också; Trampolin och Volleyboll, hur kul kommer inte det bli :) :)??? Trampolin liksom, jag kommer vara så vass på studsmattan hemma sen! Saknarsaknarsaknar. Blir helt varm i kroppen när jag tänker på den. Vårat första möte var verkligen ren pure lycka. Är evigt tacksam till icamaxi och pappa. hehe.


Okej, nörden har talat, helt otroligt att jag nästan skrivit ett helt inlägg om bara träning. Imorgon tar vi nått annat, I swear! Nu ska jag sova, märker att jag har små gummikulor i hela skallen från kontgräsplanen, det är så det går till, ner i backen bara.
pusspuss på er

cravings på strumpbyxorna. vill vill vill ha:') tråkigt med min livslånga finanskris bara

Inga kommentarer: