tisdag

ska precis sova nu men tänkte bara skriva en radda. om tex att jag var och röntgade och grejade min axel igår och dom sa hela tiden bara "Gebrellt" vet inte riktigt vad det är men jag tror det heter typ att den har blivit lite slagen på. Vilken satans underdrivt. Det känns ungefär som om mina nerver är i kläm och att min arm kommer rutna bort så sakteligen. Det är verkligen konstigt och helt nytt för mig, axelskada alltså. Blir så himla trött påt bara så idag smög jag mig på rugbyträning, nu kör vi liksom, det gjorde vi med; tacklingsträning.
behöver jag säga?..
nej.

ae sak samma, som sagt, in i dimman nu, har inte sovit sen i torsdags, ska bli kul att testa nått nytt, ÄVEN om Christian har sin födelsedagsfest på hofgarten idag och alla tjejerna är ute. Jag och min osympatiska axel stannar hemma. Gud, får hemlängtan när det ska va såhär. Saknar mina tjejer något så! Och Julia, blir lika glad varje gång jag går in och läser på din bloggz, bara sådär litet värmer massavis
saknar pappa också. måste nog ta och ringa och gnälla av mig lite och sånnt. idag trodde inte min lärare att jag visste vad ett fackförbund är bara för att jag inte kunde säga det på tyska...blev liksom gråtfärdig i magen.okej, nästan.
ps. sjukt lyckad födelsedagsfirande igår och jag bakade 2 tårtor. klappaklappa på huvudet


åh vad jag vill ha en sån häst.åh hittade perfekta skinnjackan idag!!

Inga kommentarer: