söndag

det stora erkännandet

Okej, jag vet. Jag har en mellanmjölksblogg utan bilder eller youtubeklipp längre. Jag har misslyckats med min uppgift för jag tycker inte ens att det är roligt själv att läsa den, och tänk på att jag är ändå mitt eget största fan. då är det inte bra

Men fan, så blir det när man bara ska trycka ur sig var man gör om dagarna för att folk är nyfikna eftersom dom är vana att ha mig springandes bakom så man kan klappa mig på huvudet dagarna i sträck. Och sen går det bara av sig själv och man mjölkar vidare om viktiga saker som; mjäk mjäk mjäk.


Fast nu är det som om jag skjutit mig själv i huvudet, dött och fötts igen. Nu ska det bli nått helt annat, om jag så ska behöva offra mig att va med på ett eller annat kort, slå på stort menar jag då. Se och häpna:

okej, jag vet att ni har sett den på alla andra communitys, men det räknas, ändå.

Inga kommentarer: