måndag

one by one

Hej mina pärlor.
sysslar just nu med något inte alla gör...ser på beck...på tyska. Kan ni tänka er gunvald på tyska? Känns lite...men det är trots allt Beck, och man kan ju inte få allt. Annars är Beck bäst dösent, halvsovandes i soffan, i källaren, hos mina kusiner, med David. Vet inte hur många Beckz vi plöjde där ett tag. Men jag kan lova att det var en del!

Egentligen är jag så trött att ögonen bara faller ihop. Kom just hem efter att ha sen-bowlat med Angelica, Mike & tjejerna. Giiiiiick....sådär. Kunde knappt se rakt, så slut var jag efter stor-spels-match (dönöjd) och flera timmars för lite sömn. Men roligt var det. Hela helgen var mycket lyckad!
I Lördags sov jag till halv tre, bara så. Segade med chokladpudding och mtv-shows i sängen tills 5, då åkte jag in mot simmhallen, träffade Krissi på bussen så gick en sväng på stan med henne först innan jag tog mig i nackskinnet och simmade på lite. Så himla skönt! Jag älskar simmhallen! Måste nog dit imorgon med...

På kvällen var jag först ute med Hanna & Dave men de tofflade sig som vanligt snart hemmåt och jag slöt upp med Daniel, Clemens och killarna på Jimmi's.
Blev sent, blev en del weissbier (I <3 ), blev dåligt bordsfotbollsspelande, blev shysst sound och lagom dans, blev att Daniel och jag gick hela vägen hem och det var långt.

nu blir det att jag sover, men tro inte att min helg är slut för imorgon är alla i det här katolska landet lediga. Smooth. Tanken var skidor,men jag hoppar. Den ni! Det trodde jag knappt själv.
sovgott!

Inga kommentarer: