måndag

mellanmjölk eller inte

Glömde att säga att jag lyckades bowla mig ett blåmärke på foten igår. haha. man måste ju skratta.

Förresten, bonde-söker-fru-a-la-tyskland är nog det roligaste jag sett. Önskar ni kunde se!

Annars har jag inte så mycket att säga idag, har haft softaste dagen på länge. Dvd-filmer, choklad och apelsin i sängen, snack med hanna, och en del skissande. Vad jag saknar att sy! Ska omedelbart sy upp nått när jag kommer hem, vet precis!

Nyårsklänning är dock redan fixad...Men har beslutsångest, så hörreni, jag vet att ni läser & ni vet vilka ni är, hjälp till lite nu va!
Jag köpte den i svart på Zara och den är V-ringad i ryggen och framtill, lika djupt på båda sidorna. Och till tänkte jag ha med secondhandfyndade pärlskärpet från i somras och det kommer nog bli rätt nice, men jag vet inte om jag ska byta den till mörk-mellan-grön eller kornblå?! Svart på nyår, känns inte det lite väl mellanmjölk?! svara nu, jag kräver det.

nu ska jag sova i min säng med bambi-lakan. nybäddad. for the record.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du vet vad jag tycker- eftersom jag enbart kör på svart :) gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah <3

Julia sa...

Svart är nyår frida, annars är du galet snygg i mörkblå. Jag är nog liiite åt blå-hållet!

Saknar dig frida, puss!