söndag

nuuuu ska vi se

jag vet inte hur jag ska börja mina blogginlägg längre. Tänkte börja med att skriva hur gott det är med pepparkakor i år, hur jag inte kan sluta knapra på simpla köpe-pepparkakor som jag vanliga år knappt rör.

Annars kunde jag ju också berätta att jag fick banga utekvällen med Emelie igår för att mina ögon har gått och svullnat som tusan. Undrar om jag är allergisk eller om jag är sjuk. Allergisk mot sverige? Får ta och ta mig en sväng till herr doktorn imorgon kanske. Vet inte om det är så smart att träna så jag försöker inte (och det är inte så svårt som det kaaanske låter), men det rycker sådant i benen.

En annan bra inledning hade ju varit att berätta att Österrike tog första platsen framför Sverige i skidskytte stafetten idag. snyyygggt! Och dubbelseger i backhoppning! Och appropå sport, vad fasen håller Tre Kronor på med?

Men som sagt visste jag inte hur jag skulle börja, så då var det ju lika bra att låta bli.

Inga kommentarer: