tisdag

Tisdag

Hemma igen. Emelie och jag gick hela dan på stan efter en natt där jag bjöd på både den ena och andra historien. Hade tydligen satt mig upp i sängen och börjat tjata på och sen sagt, äh vi tar det där imorgon och sovit vidare. Eller så myttar bara emelie. det har hänt förrut!

Köpte nya partyskor på Zara, som jag dregglat över hela hösten. Blev helt våt i trosorna när jag hittade de på rean, så imorgon kanske det blir dags att inviga även om jag tror det kanske blir en lugn kväll.

Nu ska jag sätta mig framför symaskinen, maila Hanna och döprata med syrran.
säg att jag har ungefär 8 dagar kvar av sånnt.
later.

1 kommentar:

Anonym sa...

det gjorde vi bra :D tack för korvsällskapet och det oerhört mysiga sladder i natt om att jag skulle ställa mig i en annan kö. jag vet att du är bra på att handla fort. puss