söndag

Helgen 3e advent

Hej mina pearls.
Är precis hemma efter en heldag i München. Har haft sista matchen, som gick så himla galant så man kunde knappt trot. Vann med 18 bollar, och jag tog 3 straffar. Släppte kanske in 5 bollar på hela halva matchen, men så var de ruskigt dåliga också...
I Fredags förlorade vi, men det gör man mot UHI, de är bäst i serien. Men jag spelade fint, på piller. Måste säga att det funkar oväntat bra.

Davids födelsedagsfest var lyckad. Kände inte en kotte (läs 3st) men det var roligt ändå. Kan dock inte säga vem som var roligast för namn går in genom ena örat och ut genom det andra nu. Mitt namn-minnes-glas rinner verkligen över. Basket spelade de iallafall allihopa.
Träffade Daniel på Projekt vid 2.00 ungefär, spelade lite fuzzboll och sen kilade jag till Platau och Michael. Resten av kvällen/morgonen var jag med Florian som dock fick sköta snacket för jag tappade rösten totalt i väntan på min buss hem. haha.

I Lördags var jag och köpte julklappsspelpresenter. Överallt ska man hålla på med det! Vansinningt. Sen åkte jag till Hanna och hade en äkta tjejkväll med utgång. Roligaste på länge ända tills nottsi gissade på att jag var 17, och jag var tvungen att legga för första gången i mitt liv. Fan vad man ska ta åt sig då.
På Blutchip träffade jag Jakob, vilket var kul, jag kom dock inte på att det var Jakob förrän Jakob var hemma. fy fan, vad ska man göra?! Och så står jag och säger; "Jaaaa, men nu kommer jag ihåg" Och tror att det en av Bastis fjantiga vattenpolokompisar. Och så är det gulliga vindsurfar-Jakob som jag träffade på Hofgarten förr-förra veckan, man vill ju bara strypa sig själv ibland :) men jag lovar det är inte så lätt som det låter.

Idag var jag som sagt i München och sen var vi ute och käkade med laget. Mys, världens bästa tjejer! Och nu sitter jag här och borde städa för familjen har städat hela helgen eftersom de åker bort, och nu hittade jag en lapp i mitt rum där det står vad jag ska göra. Nice ni, de kunde ju testa att prata med mig annars. Först ska jag skriva en önskelista, för det är så jävla mycket rolgare. Puss på er!

Inga kommentarer: