tisdag

Firar med honungsmackor. bröd-smör-honung-ost. Om den är rostad, vilket är fallet ikväll; bröd-smör-ost-honung. Man har ju vart med förr...

Just nu sitter min gästfamilj i en bil påväg till München för att imorgon flyga till Florida. Det betyder att jag har lägenheten för mig själv nu i veckan! wohu.


Ser fram emot att va på toa med öppen dörr, gå med blöta fötter efter jag duschat, ha mitt internett inkopplat hela tiden, äta upp Vickys sista brända mandlar (för de kommer hon ändå inte ihåg när hon kommer hem), ha lite kläder på golvet, aldrig undra om någon är hemma, laga egen mat, ha lyset tänt, ha musiken på så den hörs, kökshäng.

heja mig!
Jossan, ett par plastörhängen kostar kanske 49.50, hett tips.

annars önskar jag mig en hare också. Vill ha. I Hannas stall har de feta harar som vanliga kaniner. ååååh. dömysigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag saknar dig.