tisdag

Julrusch. rush, ruch, rusch? Var på stan med Samuelsson idag och försökte köpa de sista julklapparna. Det var lättare sagt än gjort, iallafall för Emelie. haha. Men tillsist så, med lite fint lagarbete. Men helt slut blir man av allt folk!
Samtidigt är det riktit roligt att springa på stan och träffa gamla sötnosar. & idag sprang jag in i Cornelia också! 10poängre.
Nu sitter jag hemma och äter min andra lösgodispåse sen jag kom hem. Håller på att göda mig själv, har inte tränat ett steg sen jag kom hem och bara öppnar munnen och tömmer i allt jag är sugen på! haha! Tänkte att efter imorgon ska jag sätta fart, på riktigt. Så om någon vill boka in sig på ett träningspass med mig så säg till. Själv tänker jag boka in mig på ett brottningspass med Jörgen och ett gympass med Fanny och ett träningspass med laget. Och har ni invändningar får ni osa snarast :)
Hitta massa massa bra låtar på datorn hemma. Tänk vilka gamla pärlor man glömmer bort egentligen. Får ta och ladda över de till laptopen, sen. Nu ska jag dö-surfa. och sen ska jag sy en klänning!

på återläsande.

Inga kommentarer: