fredag

It's Friday, I'm in love

tjugo över sju. dags att börja tagga match, och jag är inte fit. Gick en lektion i skolan idag sen gick det inte mer och jag gick åkta hem och stupade i sängen. Hade ingen röst, snorade över allt och alla, huvudet känndes som en stor medicinboll. Feber? Vene. kollade aldrig.

Så, chillade hela dagen och drack medecin från USA och nu känner jag mig okej iallafall! Det är nått med USA-mediciner va, lär vara 50% droger! Men tusan vad de funkar. Ska kanske önska hem lite från Florida över jul när min gästfamilj är där...Skulle ju va nått.

Hanna och jag bakade i övrigt ihjäl oss igår. Kan inte smaka nått sötare än äppelmos med >5% socker för då vänder det sig redan i halsen. Men kan avslöja att mina marzipan/nöt-lussebullar var inte o leka med.
Som sagt, match. Ska se om jag kan hålla fingrarna ifrån att gå på Davids födelsedagsfest efteråt, men det är ju svårt när man mår så mycket bättre.
Emelie, krya på dig stumpan!

1 kommentar:

Unknown sa...

På tal om ingenting Frida... Är det inte dags att du lägger upp din önskelista på bloggen... =)