måndag

Mandagsbarn

hejhejhalla dagboken.
sitter vid gästfamiljens dota sa det innebär att det inte blir nagra a med ringar pa idag.
Idag är jag hemma & är sjuk. Sa otroligt langtrakigt är det, ni anar inte. Hostade till klockan 3 inatt och hade feber imorse men nu mar jag rätt bra, vet inte om det bara är pga. medication dock...Hur som helst sa är det inte sa synd om mig och det vet jag redan. hehe.

Förresten, funderade pa vad jag önskar mig i julklapp. Och kände att den listan inte blev sa exotisk i ar. Men jag maste önska mig en ny mp3spelare, min förra som blev snodd var verkligen min högra hand och bästa vän, och jag saknar honom lite varje dag. Men den behöver inte va sa cool, fast om den rakade vara det skulle jag inte bli ledsen. Och den far vara rosa den här gangen om det finns ett sannt behov för jag tänkte lite tjejigt har ju aldrig skadat. Eller svart, för lite killigt har ju aldrig skadat, heller.
Annars skulle jag inte bli ledsen om leopardsjalen fran Zara lag i ett av paketen. Annars far jag väl köpa den själv senare, för den är bland det gosigaste jag sett. aaaaaah. hoppas.
Sen önskar jag mig en hel hög med fotbollstrumpor. De behöver inte ens va nya! Jag kan ju tänka mig att mina cousins har en del sanna liggandes hemma. Och jag adopterar gärna.
Pärlörhängen kan jag aldrig halla reda pa, sa det är ju ett hett tips. latsas saklart, nagot annat vore väldigt bortkastat pa mig. Pengar säger jag aldrig nej till, speciellt inte i ar. Kanske tillochmed hellre än presentkort och sa, för de fungerar ju ända inte här. Och en stor svart bunden a4 bok med blanka olinjerande sidor. Sa man kan skissa tet' lite. Och om nagon vill kan man ju köpa en harinpackning för det sitter ju aldrig fel i den här halmhögen. haha. Tror det var det. Nu ska jag...lägga mig i sängen, filofisera över live och lyssna pa coldplay. Hur bra ärom? mycke.

JUST DET!! önskar mig saklart biljetter till coldplays konsert i augusti i Sverige. Fast de är kanske redan slut? hursomhelst.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.

Har försökt ringa några gånger idag utan att någon svarat? Hör av dig här eller via mail. Det är några praktiska detaljer som behöver redas ut inför hemresan, /P

Anonym sa...

och så kan du ju slå en pling till mig med för jag väntar .....<3

Anonym sa...

hej lilla mupp. haru inget billigt som jag kan köpa... typ 100 spän annars får du en polkagris stång ^^
//systeryster