torsdag

godnatt

Nu lägger jag ner plugget för idag. Har inte ansträngt ihjäl mig kanske, men om jag måste göra redovisningen imorgon så ska jag nog kunna ordbajsa på en kvart eller så. Det är hursomhelst ungefär engelska i nivå av nian på högstadiet med Majsan i sal nr.6

Fast jag skulle tippa på att Lene har glömmt bort det, rörig som hon är.

Ser fram emot att visa upp mina bakskillz imorgon också. Sist blev så himla bra, och imorgon ska jag göra egenstylade lussebullar. alltså inte katter, för de blir ändå torra så fort de svalnat. lussekatter är mellanmjölk.

Ligger nog en ridtur på schemat imorgon torsdag som det är. Och riktig mat. Hannas mamma lagar mat så man får tårar i ögonen och inte kan resa sig upp på en kvart. Sist vi var ute åkte vi hem till Hanna för att äta istället för att gå på förfesten. haha, fattar ni?
Alltså inte som min mamma såklart. Ibland får jag sånn hemlängtan bara efter mammas mat att jag helt glömmer bort vad jag sysslar med. Sist slutade det med en 3cm bula när jag dregglade över stek med plommon i handbollsmålet.

Inga kommentarer: