onsdag

Lite onsdags-häng på blogger.com

Hej nötter!Har vart lite tyst på sista tiden va? Kan erkänna att det faktískt inte är mitt fel, utan min gästpappa som kopplar ur mig ur nätverket hela tiden. irri! Men man går ju och lägger sig tidigt iallafall, fast kliar i mina internet-beroende fingrar gör det allt. Nu har jag hackat mig in på grannens internet 8-) hehe

Dessutom har vi ingen hemtelefon längre, så om man vill ringa får man ringa min mobil (som jag inte har än, men snart) på 004968110769734. Tror det är 0049? eller 0047...

Sista tiden då, har verkligen hänt massor. Har vart och tryckt lite puder i backarna med tjejerna. Döfint väder! Matchen gick bra för mig, tackar gudarna, men vi förlorade ändå och jag fick makalösa blåmärken på knäna. Det är lika snyggt som det låter! Annars var det helgen när Daniel fick hjärnskakning så han knappt kunde stå på benen. Det var också helgen med pizza i sängen & nya bondfilmen. Vi firade Krissi med på bästa tänkbara tjejsättet. Hur kul? mycke.
Fysmåndagen såg ut som en fysmåndag ska, plus att jag blev sjukt osams med Martin. Samtidigt som jag ärnågot så galet långsint, kan jag inte låta bli att hata det.Igår var jag ute på hofgarten med Clemens och Daniel. Vilket innebär en duktigt trött Frida.

Ska laga nått att äta innan familjen kommer hem. Ska chansa på ägg...
Sen blir det träning. Hoppas det är bra hemma! pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hjärtat. ursäkta mitt groteskt sena svar! Bra att du höll dig ett tag iaf, du vet killar är inte mycket att ha. ;) Jomen helgen där vid trollhättan och vänersborg var skitbra, och nu i helgen var vi i sthlm och det var också otorligt jävla kul. Så livet leker lite nu:) Hur har du det i Österrike? Saknar dig! Puss.